Tuesday 15 March 2011

New blog (新部落格) :D

Hello, my frenzs~ this is my new blog. The blog purpose is used for display my artworks.( B4 had done when study at college.)  Hope u all will enjoy my blog. For sure, i'm very welcome u all's comments & chat with me.
Hahahahaxx...

哈罗,我的朋友们。大家好,这是我的新部落格~这部落格的主要是摆放我的作品(之前在学院所做的)希望大家能愉快的享受。当然,本人非常欢迎你们的留言和与我聊天 :D

p/s:(打华语版是要方便给我一位台湾朋友阅读的 

No comments:

Post a Comment